درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امیر تتلو جون و آدرس mahsa.maghsudloo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 19403
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

امیر تتلو جون




من یه چن تا عکس زحمت میکشم میذارم,بعد شما چی؟چی؟؟؟؟نظر میدین!اوکی؟؟

 

 

الو...چرا قطع کردی...؟چراااادوباره قهر کردییی...؟؟

یه چیز میپرسم بعد دیگه کاریت ندارم!

الوووووووووووو........میشه برگردییی؟؟

........

 

ببین هیچ تیریپی نی!

نه من کسی ام...!

نه فک میکنم خیلی سرم ازت...!

............

میدونم تو ام یکی مثله من بودی...!

یه رابطه ی تکراری یه حسه معمولی...!

نداریم هیچکدوم مث که منظوری...!

یا توام ناراحتی از این قصه بد جوری...!

خواستم بذارم برم که شاید دلت تنگ شه نشد...!

شوخی میکردم میگفتی که نداری حوصلشو...!

این آخریا خیلی بد شده بودی عزیزم...!

سرد شده بودی عزیزم...!

نمیشه اشکام نریزن...!

بی تو بدجوری مریضم!

.........

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

shaghayegh
ساعت10:01---9 مرداد 1392
این وبم هم مخصوص کامران و هومنه اگه دوست داشتی سربزن
پاسخ:ok hataman azizam :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, :: 9:14 ::  نويسنده : mahsa