درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امیر تتلو جون و آدرس mahsa.maghsudloo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 19402
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

امیر تتلو جون




واااااااااااای خدااااااااااا دالم میمیلم از خوووووشااااالییییییی!

باورم نمیشه!!!!دیشب ساعت 3:30  اینطورا بود که به عمو تتل پی ام دادم که "من واست

نقاشی کشیدم ولی نمیدونم چه جوری بفرستم!میتونی کمکم کنی؟؟"

باورم  نمیشه!هنوزم باورم نمیشه!!!!جوابموداااااااااااااد!!!!!جییییییییییییییغغغغغغغغ!

یه هویی دیدم یه پی ام دارم!فک کردم دوستامن با بی حوصلگی پی ام و باز کردم!یهو دستام

سرد شد و قلبم تن تن زد!!!!باورم نمیشد!امیر جونم بود که خیلی سریع جوابموداد!!!!

نوشته بود که "از همین جا برام مسیج کن 'عزیزم'!!!!"ینی اون شب بهترین شبم بود!ازش

کلیییی تشکر کردم که جوابمو داد!

اره دیگه اینجوری شد!

خببببببب!حالا یه تغییری میخوام تو وبم بدم!میخوام متن اهنگای عمو تتل و بنویسم!من مینویسم هر چی دم دستم بود!شما هم اگه چیزی خواستید بگید بنویسم!خوووووب؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

shaghayegh
ساعت12:00---31 مرداد 1392
azizam email amoo ro peyda kardi bemanam bede

sarinadevil
ساعت9:16---18 مرداد 1392
koja behesh pm dadi???????? bego manam behesh pm bedam karesh daram moheme
پاسخ:tu facebookesh AMIR TATALOO ba horfe bozorg benevis!!!az avale shahrivar tu pagesh on has ta tavalodesh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, :: 20:55 ::  نويسنده : mahsa